Vybrané reference

ANEB CO JSME KOMU UDĚLALI

Když chcete vykřičet do světa, že je váš koncept udržitelný

Marketingová komunikace na rušném letišti, kde lidé tráví před odletem nebo po přistání jen omezenou dobu, má svá úskalí, která ještě znásobila turbulentní doba v průběhu a po skončení pandemie. Bylo třeba vymyslet, jak potenciálním zákazníkům rychle a efektivně předat informace o nové prodejně Future is Local, vysvětlit jim její koncept a představit jednotlivé značky a jejich produkty.

Na projektu futureislocal.cz jsme dostali příležitost realizovat se od samého jeho zrodu. Vymysleli jsme název konceptu, jeho motto i logo a na zelené louce postavili také nový web. Ten kromě myšlenky projektu uvedl také značky, jejich příběhy a produkty a stal se klíčovým nástrojem komunikace i přímo na prodejně. Tam stručné informace doplnily QR kódy odkazující přímo na web, dostupné návštěvníkům prostřednictvím jejich vlastních zařízení nebo tabletů, které si na prodejně mohou zapůjčit.

Co jsme pro Future is Local dělali:
• Návrh názvu, loga a grafiky pro prodejnu i web • Web • Copywriting • Profesionální focení • Backwally na prodejnu • Propojení webu a prodejny via QR kódy •

Výstavba webu a e-shopu pro menší firmy

Koncept si od svého otevření získal zaslouženou pozornost a publicitu a návštěvnost prodejny zůstává vysoká i několik měsíců po otevření.

V létě 2022 jsme na letišti VH v Praze připravovali otevření nového eko-udržitelného concept-store. Tento originální projekt se soustředil na čistě lokální sortiment, a tedy i podporu našich domácích výrobců, jejich rukodělného umění a našich tradic. Inovativní retailový concept potřeboval být správně a specificky odkomunikován, jak na samotném letišti, tak i v online prostoru. Cílili jsme na domácí i zahraniční klientelu. Oktopusy nám byli velmi kreativním, flexibilním, ale i správně kritickým partnerem. Naslouchali, vcítili se do našich potřeb a připravili řešení na míru v každém směru (obsahově, časově i finančně). Velmi oceňuji jejich klientský přístup, ale i schopnost dát zadavateli dobrou zpětnou vazbu a usměrnění. Děkuji a spolupráce si vážím. Karin Lauková    

Karin Lauková General manager Lagardere Duty Free

Další reference

Když se vaše domy přestanou prodávat

Protože až do roku 2022 se novostavby v Zelených Doubravicích prodávaly téměř bez podpory, nebyl důvod budovat značku, sbírat data o klientech, vytvářet databáze kontaktů, řešit výkonnostní marketing nebo funkčnost aktuálního webu. Museli jsme vymyslet, jak prodej podpořit, jaké kanály k tomu použít a na jaké cílové skupiny mířit.

Web, který klient do té doby používal, se bohužel ukázal jako zcela nefunkční: za celou dobu své existence nepřivedl jedinou poptávku, poskytovatel navíc nebyl ochoten ho jakkoliv rozvíjet. Postavili jsme proto web nový : při jeho přípravě jsme využili mimo jiné výsledky kvalitativního výzkumu mezi stávajícími vlastníky domů a na nejsilnějších argumentech postavili celou komunikaci. Výsledek se dostavil téměř okamžitě po spuštění nového webu, podpořeného kampaní na sociálních sítích.

Co jsme pro Zelené Doubravice dělali:
• Uživatelský výzkum • Nastavení komunikace značky • Marketingový plán • Web design • Copywriting • E-mailing • Správa sociální sítí • Tvorba obsahu na sítě • Výkonnostní reklama • Profesionální focení • Následný rozvoj webu •

Výstavba webu a e-shopu pro menší firmy

Zbývající domy se odprodaly během tří měsíců a aktuálně se plánuje další etapa výstavby.

Děkuji Vám za spolupráci, ze které jsem nadšený. Pomohli jste mi zlepšit webové stránky a celkovou komunikační strategii firmy. Nejvíce jsem oceňoval příkladnou profesionalitu, osobní a pro klientský přístup. Je vidět, že Vám na úspěchu klienta opravdu záleží. Spolupráci s Vámi doporučuji svým známým.

Ing. Libor Illek Developer Doubravice 21

Další reference

Když nevíte, jak říct,že práce u vás má jiskru

ESAB jako korporace svůj web sice má, a to i v češtině, komunikace na něm se ale odvíjí převážně obchodním směrem. Pro účely budování pověsti firmy na trhu práce (tzv. employer brandingu) byl web ale zcela nevyhovující, a proto bylo třeba navrhnout a postavit nový, určený speciálně pro ESAB CZ.

Nový web představil odlehčenou formou jak samotnou firmu a její činnost, tak benefity práce pro výrobní podnik i jednotlivé volné pozice. Součástí naší práce byla také příprava tzv. onboarding materiálů ve formě stručného průvodce prvními dny nových zaměstnanců a tiskovin určených k propagaci ESAB CZ jako významného zaměstnavatele v regionu.

Výsledkem byla sada online i offline materiálů, které (nejen) HR specialistům firmy slouží jako klíčová pomůcka při akvizici nových pracovníků.

Co jsme pro ESAB dělali:
• Web design • Copywriting • E-mailing • Příprava interní komunikace • Profesionální focení • On boarding brožura •

Výstavba webu a e-shopu pro menší firmy

Spolupráce s Vámi dodala našemu strojírenskému průmyslu šmrnc, eleganci a hodláme ve spolupráci pokračovat, protože budovat značku je nekonečný příběh. A když spojíme Vaše zkušenosti + profesionální přístup s naším průmyslový světem, pak vznikne vždy něco, co stojí za sdílení a rozeslání do světa!

Ing. Gabriela Tóthová HR manager

Další reference

Stále ještě váháte?

Podívejte se, jak jsme odrazili ode dna Lampglas

Topíte se ve svém online projektu? Potřebujete podat pomocné chapadlo? Nebo jen máte dotaz?

Oktopusy řeší zvýšení výkonu webu a e-shopu

Neváhejte nás kontaktovat. Pošlete nám vzkaz v lahvi na info@oktopusy.cz a my se vám nejpozději následující pracovní den ozveme.

Nebo rovnou pište či volejte Dagmar.
Dagmar Korbová
jednatelka společnosti

e-mail: dagmar@oktopusy.cz
mobil: +420 737 006 207

Řekněte nám prosím něco o sobě a v krátkosti popište i váš projekt.